Hari ini 1/10/2009 terukirlah satu sejarah dalam memori hidup aku, hehe cerita yang agak kelakar bg aku..Hari ini Bahagian tempat aku kerja adakan Majlis Jamuan Hari Raya..tetamu yang dijemput adalah seperti Ketua Perangkawan Malaysia, Timb.Perangkawan serta pegawai2 lain..Dalam majlis tu aku telah ditugaskan untuk membaca doa..Hahaha mula2 dapat tugasan tu nak tergelak pun ada ..tp bila hr kemuncak NAH KAU MENGELETAR SEMACAM JER!!! Text doa tu pun Mak ai panjang bebenor…tp bila time baca,
ketar nya pasal aku shortcut kan aja hehehe..tu la first time aku baca doa untuk majlis..bila owg tgk nampak cam maintain tp dalam hati mcm gempa bumi..yang nak tergelaknya time baca doa itu kertas ngan kepala lutut aku vibrate semacam aja!!kalau owg focus kat aku nya lutut leh perasan la hahaha tp suara maintan..ada puan yang duduk belakang aku dia puji suara aku sedap..tp dia pelik bila tgk nampk la vibrate tu, tp suara aku bunyi relax jer..ish..ish..ish..itu baru permulaan bg aku..12-14 hb ni aku ada tugas lg besar..aku kena jadi MC untuk seminar SUA..untuk majlis tu kena full BI..so untuk mengetahui apakah kesudahan nya..nanti aku cita apa yang berlaku..huhu