Malam open House..

Pd mlm tu suasana pun dah agak lewat..dengan kerenah dua owg wanita yang bernama sue dan due yang x abis2 dengan makcup nya..jam dah menunjukkan dekat pukul 9.00 malam macm dah x jadi jer nak pg ke rumah terbuka abg zoros..mana x nya dah la dekat kelang, dalam ladang pulak tu kami pun x pernah pergi..ntah agak2 sampai pukul berapa ntah..adie dan aku dah rasa letih semacm jer akibat aktiviti sebelumnya..????? hehehe…akhirnya jam 9.30 kami memulakan perjalanan..aku,adie,epul,rosli (ahli rumah baru), sue, n due bermula lah mission ke rumah terbuka zoros..tiba2 satu persoalan ditimbulakan “ nak start ikut jalan mana ni” hehehe masing2 kebuntuan..dan tiba2 jugak ada penyelamat dtg offer untuk gunakan dia punya GPS..wah setle masalah..waktu tu kami macm owg jakun jer x pernah tgk bertapa canggihnya penggunaan bantuan GPS ni huhu..sue x abis2 pangkah adie..aku diam jer sbb malm tu aku drive n focus mendgr arahan GPS tu hehehe poyo jer…sampai satu tahap su gelak KAU@2!! Dkt adie bila dia kuarkan perkataan “aku x abis kagum lagi dgn GPS ni”…memang mlm tu hari sue la kena kan adie..akhirnya kami sampai jgk ke destinasi..ramai jugak la owg kat sana..dgn ada open karaoker lagi..lepas jer makan kami cucuk epul suruh nyanyi lagu..dia pun sporting gi la nyanyi..aku ingat abis setakat tu jer..tiba2 DJ mintak epul bagi satu nama, dan epul petik nama sue..hahaha lepas tu aku dah mula risau..kalau sue dah start nyanyi lepas ni mesti dia petik nama aku pulak..x senang duduk la malm tu..abis jer dia nyanyi dah sah memang die petik nama aku..lama gak aku dok pilih lagu, sebenarnya tu taktik jer nak bg hilang gemuruh maklumla ni la first time aku kena nyanyi live huhu..lepas tu mcm biasa la masing2 cari satu nama sampai semua la kena kecuali due yg kurang sporting wat taktik nak gi toilet last sekali lekat kt dalm rumah terus sembang ngan mak zoros..pas abis majlis kami pun bergegas balik..hehe kira happy la mlm tu..dan semua pakat lena keletihan sementara nak sampai rumah..